ZARZĄDZANIE STRESEM I SATYSFAKCJĄ ZAWODOWĄ czyli co sprawia, że pracownicy działów księgowo-kadrowych tracą entuzjazm i co zrobić, aby go odzyskać

Informacje o szkoleniu

ZARZĄDZANIE STRESEM I SATYSFAKCJĄ ZAWODOWĄ czyli co sprawia, że pracownicy działów księgowo-kadrowych tracą entuzjazm i co zrobić, aby go odzyskać

Miejscowość: Zakopane
Data rozpoczęcia: 24.09.2024
Data zakończenia: 27.09.2024
Cena aktualna: 3190 zł + 23% VAT
Cena standardowa: podlega negocjacji przy zgłoszeniu kilku osób zł + 23% VAT


Istnieje również możliwość wzięcia udziału w szkoleniu z 2. noclegami – 2 690 zł + 23% VAT
oraz noclegów w pokoju 1-osobowym za dopłatą.

 

Wykładowca

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu, coach – psycholog kariery i wizerunku zawodowego.

Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego – metodyk nauczania.

Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener biznesu.

Absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie.

Wykładowca kompetencji miękkich Okręgowej Izby Radców Prawnych i ALK (Wydział Prawa)

  • Szkolenia z obszaru rozwoju osobistego
  • Szkolenia menedżerskie
  • Szkolenia HR – rekrutacja i selekcja, ewaluacja pracowników

Wykłady: m.in. dla:

  • Okręgowa Izba Radców Prawnych
  • Akademia Leona Koźmińskiego
  • SGH
  • AHK Polska
  • Mega – Med

Wieloletnia dyrektor działów HR i konsultant rozwoju pracowników w takich organizacjach jak:

  • coffeeheaven
  • Lafarge Beton i Kruszywa
  • EBS Polska
  • Pijalnie Wedel
  • real

W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzała projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników.

Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierała realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej.

Specjalizuję się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci.

doświadczenie w zakresie szkoleń i doradztwa HR

ponad 13 500
wypracowanych godzin szkoleniowych od 2004 roku trener kompetencji miękkich, wykładowca, mówca

ponad 500
projektów związanych z HR – systemy ocen okresowych i ewaluacji, efektywne zarządzanie szkoleniami, procesy rekrutacji i selekcji, procedury onboardingu i adaptacji nowych pracowników

Harmonogram

wtorek
19.00 – kolacja w hotelu

środa
08.00 – 09.00 – śniadanie
09.00 – szkolenie, w trakcie którego zaprosimy Państwa na obiad
19.00 – kolacja

lub wycieczka dla osób zainteresowanych – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego

czwartek
08.00 – 09.00 – śniadanie
09.00 – szkolenie, w trakcie którego zaprosimy Państwa na obiad
19.00 – kolacja w regionalnej karczmie

piątek
08.00 – 09.00 – śniadanie
09.00 – szkolenie, w trakcie którego zaprosimy Państwa na obiad

Szczegółowy harmonogram wyślemy Państwu mailem podczas potwierdzania udziału w szkoleniu.
(najpóźniej tydzień przed jego terminem)


Na nasze szkolenia można starać się o finansowanie lub dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego KFS.

W przypadku KFS cena podawana we wnioskach nie obejmuje noclegów i wyżywienia. Ich koszt ustalany jest indywidualnie.

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

W celu uzyskania informacji o finansowaniu ze środków KFS, zapraszamy na stronę internetową:
>> finansowanie z KFS


Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia faksem lub e-mailem, lub wypełnienie zgłoszenia internetowego.

Karta zgłoszenia oraz wypełniony formularz internetowy mają formę umowy zawartej pomiędzy firmą zgłaszającą a Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o.

W przypadku nie otrzymania potwierdzenia uczestnictwa 7 dni roboczych przed szkoleniem, prosimy o kontakt telefoniczny.

Osoby zainteresowane noclegami w pokojach 1-osobowych za dopłatą, prosimy o kontakt z nami.

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi zostać przesłana mailem najpóźniej 21 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym lub niestawienie się na szkolenie, wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%.

Odwołanie szkolenia

Organizator zastrzega sobie prawo do:

  • odwołania szkolenia najpóźniej 5 dni roboczych przed jego terminem, z przyczyn niezależnych od niego
  • zmiany terminu zajęć jeśli wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł poprowadzić szkolenia. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.

Hotel

Hotel Mercure Kasprowy****

Hotel jest usytuowany na pięknej i rozległej Polanie Szymoszkowej w otoczeniu górskiej przyrody i przepięknych podhalańskich krajobrazów.

W pobliżu znajduje się sezonowe kąpielisko z wodą termalną oraz dwie linie kolei krzesełkowych. Hotel oferuje komfortowe noclegi w nowocześnie wyposażonych pokojach, z okien których rozpościera się zapierający dech w piersiach widok na panoramę Tatr. Hotel słynie z doskonałej kuchni, której spróbować można w jednej z trzech hotelowych restauracji. Do swojej dyspozycji goście hotelu mają kryty basen, saunę, centrum fitness i korty tenisowe.

O wnętrza hotelu zadbali lokalni mistrzowie dłuta, pędzla, haftu i młota. Znajdziesz tu niepowtarzalny klimat luksusu połączonego ze stylem zakopiańskim.

Pobierz formularz

Formularz internetowy

ZARZĄDZANIE STRESEM I SATYSFAKCJĄ ZAWODOWĄ czyli co sprawia, że pracownicy działów księgowo-kadrowych tracą entuzjazm i co zrobić, aby go odzyskać






    Chcę otrzymywać na podany w formularzu adres/y e-mail informacje o planowanych szkoleniach
    O nas
    KRS: 0000364556
    REGON: 241710203
    NIP: 6342760734
    Numer rachunku
    ING BANK ŚLĄSKI
    17 1050 1399 1000 0023 5086 5685
    Kontakt

    Instytut Szkoleniowy
    A&D Sp. z o.o.
    ul. Nowolipki 28A/16
    01-019 Warszawa

    Pozostałe
    szkolenia
    Cofnij