MODUŁ I. SATYSFAKCJA ZAWODOWA
1. Hierarchia potrzeb związanych z pracą a nasza satysfakcja z pracy
2. Czym jest satysfakcja zawodowa i co na nią wpływa – doświadczenia autoteliczne w pracy. Tak, to możliwe
3. Krąg naszego wpływu – w jakich obszarach możemy sobie pomagać w odbudowywaniu naszej satysfakcji zawodowej. Wsparcie społeczne – sam i wśród ludzi. Zakres suporu innych ludzi, jakiego oczekujemy (i dostajemy) w pracy
MODUŁ II. ZARZĄDZANIE STRESEM. SAMOŚWIADOMOŚĆ
1. Stres – pochodzenie
2. Lokalizacja stresorów i własnych reakcji na stres
3. Wpływ osobowości – osobowość A, B, C, D i jej wpływ na działanie
4. Doświadczenia, wychowanie, firma – uruchamianie się
5. Techniki radzenia sobie ze stresem
III. METODY POKONYWANIA STRESU I TECHNIKI DBANIA O WŁASNE ZASOBY
1. Marka własna – rola w organizacji i analiza wg. koncepcji budowania przewagi konkurencyjnej
2. Pomysł na siebie – od pomysłu do realizacji. Projektowanie zmiany
3. Szczęście to nie przypadek: analiza indywidualnych obszarów kompetencji i wpływu. Stawianie i realizacja celów
IV. LEKCJA BUDOWANIA SILNEGO POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI, PEWNOŚCI SIEBIE I MARKI OSOBISTEJ
1. Asertywność: szersze spojrzenie na świat, ludzi i ich intencje
2. Piramida asertywności
3. FUO – najprostszy sposób budowania komunikatu asertywnego
4. Techniki asertywne i możliwości ich wykorzystania
5. Stawanie się asertywnym
PODSUMOWANIE SZKOLENIA – wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
Name | Position | |
---|---|---|
ZARZĄDZANIE STRESEM I SATYSFAKCJĄ ZAWODOWĄ czyli co sprawia, że pracownicy działów księgowo-kadrowych tracą entuzjazm i co zrobić, aby go odzyskać | 19.11.2024 - 22.11.2024 | Zakopane |